بیمه عمر و تشکیل سرمایه

درباره شرکت بیمه سامان  

  

شرکت بیمه سامان در اسفندماه سال 1383 به منظور ارائه انواع خدمات بیمه‌ای، به‌عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان به شماره ثبت 241059 و مجوز فعالیت 371043 از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز نمود. مدیران شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه سرویس مطلوب به بیمه‌گذاران و ایجاد تحول کیفی در صنعت بیمه کشور با جذب نیروهای متخصص و مجرب و با تکیه بر اصل مشتری‌مداری، تمامی نیازهای بیمه‌ای مشتریان را شناسایی کرده و بهترین و به‌روزترین خدمات بیمه‌ای جهان را با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به مشتریان ارائه نمودند.

 

بیمه عمر و تشکیل سرمایه چیست؟ 

 

بر این اساس طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه که بر اساس مدل شناخته‌شده جهانی Flexible Universal Life طراحی گردیده و در سراسر جهان یکی از پرطرفدارترین بیمه‌های عمر می‌باشد، ‌با درنظرگرفتن نرخ تورم و سود سرمایه‌گذاری در ایران با مجوز رسمی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه شد که این بیمه‌نامه با دارا بودن حداکثر توان انعطاف‌پذیری و ویژگی‌های مربوط به خنثی کردن اثر تورم و محاسبه سود صندوق سرمایه‌گذاری به شکل مرکب، مناسب‌ترین گزینه برای کسانی است که با نگرش درست نگران آینده خود و خانواده خود هستند.
پس از بررسی کارشناسان و شناخت دقیق از وضعیت و نیاز اقشار مختلف مردم، بیمه سامان در سال 1385 این طرح را با شرایط منحصر به فرد ارائه داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد